marți, 28 februarie 2012

Huawei - MWC 2012

Huawei si-a facut destul de simtita prezenta la MWC 2012. Hai sa enumeram cateva dintre cele mai ''speciale''  produse :

Huawei MediaPad 10 FHD - O tableta care ar putea cuceri piata datorita specificatiilor sale : un procesor quad-core cu o frecventa de lucru la 1.5 ghz si 2GB RAM !!! Are un display IPS ce reda imagini full HD 1900x1200 pixeli !!, cu o densitate de 226ppi pe inch - destul de slaba la un astfel de ecran zic eu. Spatiul de memorie este 8GB, dar putem adauga un card microSD. Binteinteles, tableta ruleaza cel mai nou Android, Ice Cream Sandwich.



Ascend D Quad - Acest model pare a fi un adevarat competitor tinand cont de procesorul quad-core cu o frecventa de lucru la 1,2 ghz, cu posibilitate de overlock la 1,5 ghz. Memoria RAM mi se pare de ajuns, 1GB. Device-ul are un ecran de 4,5 inch cu o rezolutie HD 720p, dar ceea ce impresioneaza este densitatea pixelilor pe inch, si anume 330, in sfarsit un telefon care egaleaza Iphone-ul !

Mai dispunem de o camera de 8 megapixeli ce filmeaza HD si una secundara de 1,3 megapixeli. Bateria este una de 1800 mAh, care nu stiu daca va tine in frau un asa procesor...Ceea ce iarasi impresioneaza, este sistemul audio Dolby Digital 5.1. Mi se pare un telefon chiar foarte reusit !



Huawei Ascend Quad XL si Ascend D1 - Ca si in cazul celor de la HTC, au marit grosimea telefonul si au introdus o baterie de 2500 mAh, ceea ce mi se pare suficient, si au format Quad XL. Ascend D1 se presupune a fi un telefon mid-range, avand un procesor mai slabut, dual-core cu frecventa de 1.5 ghz, ceea ce mi se pare extraordinar pentru un telefon din clasa de mijloc. Voi ce parere aveti ?

Dupa parerea voastra, cum s-a prezentat Huawei ?


  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

3 comentarii:

Ioan spunea...

Huawei a fost intr-adevar foarte activ... si pe langa specificatii arata si bine produsele. Acum sunt curios la ce pret vor aparea in Romania; ca si "the new iPad" are un pret oficial de 500$ (cea mai ieftina versiune; fara 4G) dar la noi cred ca va fi minim 700$

Robert Stancu spunea...

Eu nu as baga in aceasta categorie produsele IOS. Ele sunt extrem de bune, dar extrem de scumpe.

Gabriel Ursan spunea...

Huawei a "rupt" din punctul meu de vedere. Au un viitor bun daca vor continua asa. Parerea mea.

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu